Preguntes freqüents
Et responem a les preguntes més freqüents que solen fer-se els compradors. Recorda que la informació en relació amb les comandes i el seu estat, així com amb els productes o serveis que ofereix cada comerç, la disposa el mateix comerç. Per això, encara que des de la plataforma puguem ajudar a facilitar la comunicació entre comprador i venedor, és preferible per a la bona entesa que la comunicació sigui fluida entre vosaltres.
Intentem fer que la teva experiència sigui el més simple possible, per la qual cosa no cal que et registris abans de realitzar la teva compra. No obstant, també pots donar-te d’alta a la plataforma seguint aquests senzills passos. Per qualsevol dubte relacionat amb el funcionament de la plataforma, el procés de compra o la gestió del teu compte, no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres quant sigui necessari.
-
Com contactar amb atenció al client?
Pots contactar de múltiples maneres amb el nostre equip d’atenció al client:
— Envia’ns un email a: mercats@molinsderei.cat
— Telèfon: (+34) 93 680 02 54 -
Com puc fer compres?
A l’hora de comprar per trobar el que vols, escriu al cercador de la plataforma el nom del que vols i entra als comerços que més s’adapten a les teves necessitats. Fes click a la referència, per tenir més informació sobre el producte. Quan vulguis buscar alguna cosa concreta dins d’un comerç, pots fer la cerca escrivint-ho al cercador del propi comerç.
Després d’haver triat el producte que desitges, fes clic al botó “Afegir a la cistella”. Pots seguir comprant i l’article que acabes de seleccionar es quedarà a la cistella. Repeteix aquest procés per afegir tots els productes que vulguis a la teva cistella.
Si després de fer la compra vols modificar alguna cosa pots posar-te en contacte directament amb el negoci.
-
Com puc pagar les compres?
La plataforma permet el pagament amb targeta de crèdit (a través d’una passarel·la de pagaments segura).
Les dades que proporcioneu estan protegides en tot moment gràcies al nostre servidor segur, la teva informació està totalment protegida, les teves compres són segures.
-
Enviament o recollida de les compres?
Tenim tres mètodes de recollida dels productes comprats:
— Recollida a taquilla (a les taquilles del Mercat Municipal de Molins de Rei).
— Recollida a botiga (podeu recollir la compra a la parada).
— Enviament a domicili (No totes les parades ho soporten, abans heu de consultar si la parada a la que esteu comprant fa enviaments a domicili).
-
Puc modificar l’adreça d’enviament quan faig una compra?
En realitzar la compra t’estàs posant directament en contacte amb el venedor. Per això et recomanem que per modificar qualsevol cosa referent a la teva comanda, contactis directament amb el venedor.
-
On puc veure les meves compres?
Fes clic al teu usuari i entra a El meu compte, fes clic a Comandes.
En aquesta secció tens detalls sobre la data, l’import i l’estat de la compra, també s’indica el comerç on es va realitzar la compra.
Si fas clic a “Visualitza”, accediràs a informació detallada sobre la comanda.
-
Com puc contactar amb el venedor?
Si tens preguntes sobre un producte/servei o problemes amb alguna compra, el primer que has de fer és posar-te en contacte directament amb el venedor, per fer-ho tan sols hauràs d’anar a la pàgina de la seva botiga i buscar la informació de contacte.
Cada comerciant és qui s’encarrega d’enviar els seus propis articles i establir les seves polítiques de reemborsaments i devolucions.
Si tens dubtes més genèrics o algun problema amb la compra, pots posar-te en contacte amb nosaltres a la nostra pàgina de contacte.
-
Com localitzo els productes/serveis que m’interessen?
Si vols buscar productesal Mercat de Molins de Rei, tingues en compte que la plataforma permet la cerca per termes, per exemple ‘oli’, a més, es poden refinar els resultats de cerca per anar apropant-nos al que cerquem.
-
Has oblidat la contrassenya?
En cas que hagis oblidat la contrasenya del teu compte, fes clic a Has oblidat la teva contrasenya?. Seràs redirigit a una nova pàgina on hauràs de posar el teu email i després donar al botó d’enviar. D’aquesta manera t’arribarà un email al compte que heu introduït.
Reviseu el correu electrònic que us arribi per saber com restablir una nova contrasenya.
-
Què faig si tinc algun problema?
Si tens algun problema amb alguna compra realitzada a través de la nostra plataforma que el venedor no hagi resolt o has tingut alguna incidència relacionada amb l’ús de la nostra plataforma o l’accés al teu compte, estem a la teva disposició per ajudar-te.
Tractarem d’oferir-te una solució ràpida i satisfactòria en la mesura que estigui a la nostra mà.
Si creus que no hem atès adequadament una reclamació, pots recórrer a la plataforma de resolució de conflictes en línia de la Unió Europea. La plataforma de resolució de litigis en línia en matèria de consum és un lloc web oficial gestionat per la Comissió Europea per ajudar els consumidors i empreses a resoldre els seus conflictes sense acudir als tribunals.
Podeu consultar més informació i accedir a la plataforma a través del següent enllaç: http://ec.europa.eu/ consumers/odr